1. Участь у проєкті громадського бюджету у 2021 р.

Бюджет міських ініціатив дозволяє мешканцю м. Львова взяти участь в тому, як і де бюджетні кошти можуть використовуватися для поліпшення життя міста та навчального закладу.

/Files/images/ogoloshennya/реалізація-проєкту (2).jpg

Отож, Ліцей №28 ЛМР активно взяв участь у проєкту громадського бюджету на тему «Будівництво навчально-спортивного комплексу на території Ліцею №28 ЛМР» вартістю 2 998220 грн.

/Files/images/ogoloshennya/зображення_viber_2021-11-08_14-28-15-489.jpg

Ми хотіли мати альтанку-форум для проведення уроків на свіжому повітрі, діти початкової школи могли б спускатися з гірки та залазити на неї за допомогою прийомів скелелазіння, а в куточку юні спортсмени вправлятися б на спортмайданчику. В цьому проєкті ми набрали понад 3500 голосів.

Тепер з нетерпінням чекаємо на рішення.

2. Участь у проєкті "Привітна школа"

Мотиваційний лист

Ми, ініціативна група Ліцею № 28 Львівської міської ради, маємо намір створити сучасну STEAM-лабораторію природничих наук y кабінеті хімії.

Ми вважаємо, що створення безпечних і якісних умов роботи є першочерговим завданням щодо досягнення запланованих цілей розвитку лабораторії. З метою розвитку життєвоважливих ключових компетенцій учнів, ми пропонуємо придбати нове сучасне обладнання, для виконання практичних, дослідницьких, наукових робіт. Ми також вирішили організувати острівні лабораторні столи із електро- та водопостачанням, захисним покриттям щодо дії хімічних речовин, а також придбати зручні, безпечні учнівські крісла із дотриманням всіх санітарних норм та рекомендацій згідно наказу МОН №574 від 29.04.20р. "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEAM-лабораторій". Такі рішення створюють сприятливу атмосферу до науково-експериментальних досліджень, популяризації хімії, як науки та зацікавлення учнів до вивчення природничих дисциплін, що є дуже популярним в цивілізованих країнах світу.

/Files/images/ogoloshennya/зображення_viber_2021-11-19_12-14-00-880.jpg

За допомогою обраного обладнання, в межах реалізації проєкту, учні зможуть досліджувати якість продуктів харчування, води, повітря; прогнозувати шляхи подолання екологічних проблем людства; власноруч виготовляти фізіологічні розчини; вирощувати кристали тощо. Діти люблять експериментувати! Вважаємо, що такі підходи до вивчення хімії, розвиватимуть відповідальність, критичне мислення дітей, ініціативність, конкурентоспроможність та мобільність у стрімкому ритмі життя; виховуватимуть науковців, дослідників, свідомих та перспективних вчених, котрі змінюватимуть якість життя людей та світ, в якому живемо, тільки на краще!

Ліцей №28 ЛМР працює над реалізацією проєкту «Сучасне освітнє середовище. STEAM-освіта в Ліцеї». Учителі нашого ліцею організовують (і ми в цьому їм допомагаємо) Дні науки, тижні STEAM-освіти та інженерні тижні. Тому створення STEAM-лабораторії в кабінеті хімії відповідатиме нашим очікуванням.

/Files/images/ogoloshennya/зображення_viber_2021-12-10_11-50-13-921.jpg

Цього року ми помітили неабиякий інтерес учнів до предмету Хімія. Можливо діти втомилися від смартфонів або відчули потребу в практичних заняттях в умовах дистанційного (вимушеного) навчання, тому вони з великим захопленням проводили час в кабінеті хімії під час очного навчання та намагалися «творити», на скільки це дозволяли умови нашого кабінету.

Досконалості немає меж! Ми бачимо напрями розвитку лабораторії ще глибше! Ми за створення ситуації успіху і стабільності, радісного і відповідального майбутнього учнів нашого Ліцею!

Ініціативна група:

1. Демчук Діана, 10 Б;

2. Городечна Ольга, 10Б;

3. Васів Соломія, 10Б;

4. Свідніцька Дарія, 10Б;

5. Сидорчук Захар, 10А;

6. Горпинюк Микола, 10Б;

7. Лещишин Кароліна, 10Б

Відповідальний вчитель:

Якименко Світлана Іванівна, вчитель інформатики

Короткий опис проекту

Метою проекту є створення сучасної STEAM-лабораторії природничих наук в кабінеті хімії Ліцею № 28 ЛМР. Для досягнення поставлених цілей ми, ініціативна група Ліцею, вирішили створити комфортний, безпечний науково-освітній простір в якому традиційна лабораторія поетапно доповнюватиметься новітнім електронним, інформаційним обладнанням. Для цього облаштуємо лабораторні столи з електропостачанням так, щоб було достатньо місця для приладів і пристроїв в креативній лабораторії майбутнього нашого Ліцею. Ми дбаємо про комфорт і безпеку дітей, тому організовуємо безпечні та комфортні робочі місця для експериментальних досліджень.

Хімічний лабораторний посуд, традиційне та новітнє лабораторне обладнання мотивуватимуть учнів вчитися досліджувати і вчитися за допомогою досліджень. Перелік обладнання, що наведено в Кошторисі проекту, відповідає переліку згідно наказу МОН №574 від 29.04.20р. "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEAM-лабораторій". Засоби навчання мають санітарно-гігієнічні висновки, відповідають методичним вимогам та рекомендовані для використання в навчальних закладах.

Також ми розширюємо можливості лабораторії! Наприклад, за допомогою нітратоміру учні зможуть експериментально визначити рівень нітратів у свіжих овочах та фруктах, рибі, м’ясі, молоці; визначити рівень радіаційного фону (радіації) у продуктах харчування, у будівельних матеріалах та інших предметах, заражених радіоактивними елементами; дослідити якість води (рівень твердості). Якість повітря зможуть дослідити газовим аналізатором – сучасним портативним приладом для вимірювання концентрації СО2 (вуглекислого газу), температури і вологості повітря. Важливим фактором є те, що пристрій працює, як сучасний цифровий вимірювальний комплекс – вимірювані значення можна вивести на ПК, смартфони учнів, мультимедійні дошки, для оперативного аналізу даних. Наявність такого пристрою – це крок вперед у дослідженні причин глобального потепління на Землі, та пошуку шляхів усунення актуальної екологічної проблеми. Складні або небезпечні хімічні процеси можуть проводитися під витяжною шафою (залежно від умов перебігу реакцій) або на демонстраційному столі та спостерігатися аудиторією в динаміці за допомогою документ камери. Також за допомогою такого електронного обладнання можна відображати збільшені зображення з цифрового мікроскопа, розміщеного на демонстраційному столі. Такі пристрої дозволяють встановити зворотній зв’язок між вчителем та класом, підвищити мотивацію учнів, зробити урок більш результативним, а також допоможуть зробити уроки ефективнішими в умовах дистанційного навчання.

На думку нашої ініціативної групи, такі методи роботи позитивно впливатимуть на розвиток критичного мислення учнів, пропагуватимуть екологічну свідомість молоді та готуватимуть покоління талановитих науковців, винахідників тощо, котрі зроблять корисні внески в науку для збереження здоров’я і життя кожного з нас та подбають про майбутнє нашої планети.

3. Участь у програмі "Обдарована дитина"

Рекомендаційний лист на учня ліцею №28 ЛМР
Сидорчука Захара Сергійовича

/Files/images/ogoloshennya/зображення_viber_2021-12-10_14-08-49-527.jpg

Сидорчук Захар Сергійович навчається у Ліцеї № 28 ЛМР з 2012 року. Протягом навчання зарекомендував себе здібним, дисциплінованим, відповідальним та працелюбним учнем. Він досягнув високих результатів і відмінних успіхів з усіх предметів і неодноразово був нагороджений похвальним листом. Особливі досягнення здобув у сфері природничих дисциплін, а саме - хімії.

Сидорчук Захар Сергійович бере активну участь у конкурсах міського, обласного, всеукраїнського рівнів :

· 2019 рік – учасник всеукраїнського конкурсу «Кристали»;

· 2020 рік - учасник всеукраїнського конкурсу «Кристали»;

· 2021 рік- учасник всеукраїнського конкурсу «Кристали»;

Сидорчук Захар має відмінні результати у вивченні німецької мови, тому здав іспит на німецькомовний іспит DSD на рівень B1.Захар брав участь у освітньому проекті «Ein Film drehen” в місті Ґерсгайм, а також в німецькому профорієнтаційному бізнес-таборі.

Сидорчук Захар пропагує здоровий спосіб життя, а саме: він успішно займається водним поло. У складі команди з водного поло СОК « Євроспорт» неодноразово ставав призером міжнародних та всеукраїнських чемпіонатів .

Бере активну участь у громадському житті ліцею, допомагав в проведенні загальноліцейних заходів, член учнівського парламенту ліцею, відповідальний за проведення позакласних навчальних заходів. Захар активно цікавиться проблемою екології, розробляє власні проекти покращення навколишнього середовища.

Хлопець має різнопланові інтереси. Із задоволенням відвідує театри, музеї, виставки. У колективі користується авторитетом, комунікабельний, толерантний, готовий допомогти іншим, з учителями культурний, ввічливий.

Адміністрація Ліцею № 28 ЛМР рекомендує Сидорчука Захара Сергійовича на отримання премії в рамках програми підтримки обдарованої молоді.

Директор ліцею Лозенко І.В.

Класний керівник Давидченко С.С.

Кiлькiсть переглядiв: 172

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.