Роздуми про дистанційне навчання
Отже, дистанційне навчання
і молодша школа.
Роздуми про дистанційне навчання у початковій школі вчителя німецької мови Барбанюк Ірини Володимирівни
Я - вчитель німецької мови. А предмет «іноземна мова» має свою специфіку викладання. І коли оголосили про те, що всі класи, включно з молодшою школою, переходять на дистанційне навчання, я була спантеличена. Особливо я переживала, як це все має відбуватися у першому класі. Але, як виявилося, все проходить достатньо добре: ми слухаємо аудіозаписи, дивимось відео, вчимо нову лексику за допомогою Powerpoint-презентацій. Звичайно, що підготовка до онлайн-уроку забирає набагато більше часу, ніж до звичайного. Весь використаний на уроці матеріал я викладаю на платформу Classroom. В такому випадку діти, які не мали змоги під’єднатися до синхронного уроку, можуть переглянути і прослухати весь матеріал в інший зручний для них час.
Хотіла б звернути увагу, що вся підготовка учнів до дистанційного навчання у молодший школі (придбати відповідні ґаджети, зареєструватись на потрібних онлайн ресурсах, підключитися до уроку і т.д.) лягає на плечі батьків. Але, практично, всі мої учні вчасно підключаються і активно працюють. Тому хочу подякувати всім батькам, бабусям, дідусям за співпрацю і організацію роботи наших діток в онлайн-середовищі.
Що стосується 4-го класу, то вони вже професіонали у цій справі. На синхронних уроках присутні абсолютно всі учні, і завдання виконують, і можуть підключитися з будь-якого гаджета. А платформи Classroom i Zoom для них вже як рідні.
Звичайно, не все є таким позитивним, є свої мінуси. Можуть бути перебої з інтернетом, вимкнення світла або інші моменти, які не залежать від вчителя. В такій ситуації потрібно швидко реагувати і вирішувати проблему. Тому що там, «по той бік екрану», на тебе чекають діти.
Учням молодшої школи потрібно кожного уроку перевіряти їхні письмові роботи, а в онлайн-режимі це дуже складно робити.
Під час онлайн-уроку неможливо опрацювати такий обсяг матеріалу, як на звичайному уроці. Тому, коли ми повернемося за парти, потрібно буде працювати інтенсивніше, щоб наздогнати деякі прогалини.
І ще одну річ хотіла би сказати стосовно онлайн-навчання. Це може стосуватися як дітей початкової школи, так і старшокласників. Учні, які відповідально ставляться до навчання, для них немає значення чи це є дистанційне, чи очне навчання, вони все виконують і навчаються для себе, а не для вчителя чи для оцінки.
Коментарi