FacebookПідписатися на RSS

Шановні батьки майбутніх першокласників,
набір до 1-го класу 2018/2019 навчального року розпочинається з квітня 2019 р.

Право першочергового зарахування до школи мають:
1. Діти з території обслуговування закладу

  • вул. О.Архипенка, 2-32 (парні)
  • вул. Д. Вітовського, 1-41 (непарні)
  • вул. М. Костомарова
  • вул. С. Людкевича
  • вул. Скельна, З, 5
  • вул. Генерала М. Тарнавського, 38-120 (парні)
  • вул. Тютюнників
  • вул. і. Франка, 39-79 (непарні)
  • вул. Шота Руставелі, 9, 9-А, 9-Б, 9-В, 13, 18-44 (парні)
    вул. Турецька
  • вул. А. Волощака

2. Діти, чиї старші брати та сестри вже навчаються у Ліцеї № 28 ЛМР

3. Діти працівників освітнього закладу

4. Діти внутрішньо переміщених осіб

Документи для зарахування до 1-го класу

1. Заява
2. Копія свідоцтва про народження дитини
3. Медична довідка № 086-1/о та копія довідки про щеплення
4. Документ для підтвердження права на першочергове зарахування (довідка з місця проживання/перебування дитини, або довідка про навчання у Ліцеї № 28 ЛМР старшого брата або сестри, або інших документів, зазначених в Порядку для зарахування або відповідно до листа-роз'яснення щодо застосування окремих положень нового Порядку зарахування).

Зарахування до 1-го класу відбуватиметься у 2 етапи.

1-ий етап: з квітня по 31 травня 2019 р. – першочергове зарахування
2-ий етап: з 3 по 16 червня 2019 р. – при наявності вільних місць

Для організованого прийому документів про зарахування дітей до 1-х класів відбуватиметься в каб. № 13 (перший поверх):- вівторок з 16.00 год. по 18.00 год.- четвер з 16.00 год. по 18.00 год.

Шановні батьки майбутніх першокласників!

НАБІР ДО 1-ГО КЛАСУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗГІДНО НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 367 від 16 квітня 2018 р. та листа-роз'яснення щодо застосування окремих положень нового Порядку зарахування (Положення та лист-роз'яснення прикріплені до цієї сторінки).

Підтвердження місця проживання дитини чи одного з її батьків
(витяг із Листа-роз'яснення окремих положень нового Порядку зарахування)

Міністерство освіти і науки України рекомендує батькам дітей і директорам шкіл орієнтуватися на перелік документів, що відповідно до чинного законодавства підтверджують чи потенційно можуть підтверджувати місце проживання дитини чи одного з її батьків, зокрема:

1. паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини;

2. довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків), що видається відповідно до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;

3. витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків);

4. довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

5. документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу тощо);

6. рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;

7. документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо), укладений між фізичними особами (за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою та волевиявленням власника майна; засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб) чи укладений між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;

8. довідка про проходження служби у військовій частині (додаток 10 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207);

9. акт обстеження умов проживання (додаток 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866);

10. акт обстеження матеріально-побутових умов (затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2004 року № 95, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2004 року за № 703/9302);

11. будь-який інший документ, що ПІДТВЕРДЖУЄ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ дитини чи одного з її батьків.

Варто також наголосити на тому, що будь-який офіційний документ, в якому зазначене місце проживання дитини чи одного з її батьків, форма якого визначена законодавством і який виданий органом державної влади чи органом місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку, є достатнім для підтвердження місця проживання дитини і відповідно її права на першочергове зарахування до початкової школи.

Так само достатнім для підтвердження місця проживання може бути будь-який документ, який засвідчує право власності на відповідне житло або право користування ним. Документ, що підтверджує право користування, може бути прийнятним за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою і волевиявленням власника майна чи орендодавця. Засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб.

КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

Першокласник сьогодення і першокласник в минулому – різні поняття. В наш час від дитини в першому класі вимагають більше, ніж це було раніше. Тому, щоб адаптація до школи проходила нормально і у дитини не зникло бажання вчитися, малюк повинен бути ГОТОВИЙ ДО ШКОЛИ.

Існує ряд показників, за якими ми можемо визначити чи готова дитина до школи. Тут зібранівсі основні критерії, за якими психологи здійснюють відбір.

Отже, було б добре якби дитина змогла б:

1. Назвати себе (П. І. Б.), маму, тата, бабусю, дідуся (орієнтація у внутрішньосімейних зв’язках)

2. Знати пори року, кількість і назви місяців у році, днів у тижні. Знати які зараз рік, тиждень, день. Вміти відповісти на питання типу «Коли птахи відлітають на південь», «Коли холодно і іде сніг», «в який день люди не ходять на роботу», «В яку пору року листя жовтіє» …

3. Розказати назви всіх оточуючих її предметів: меблі, посуд, одяг, побутові та електроприлади, рослин, тварин, явищ природи, назви улюблених мультфільмів, казок, книжок, імена улюблених героїв.

4. Бути в змозі скопіювати просту фразу, наприклад, «він їв суп»

5. Орієнтуватися в числах в межах 10.

6. Володіти навичками узагальнення (в картинках вибрати що об’єднує …), виключення з ряду.

7. Знаходити схожість і відмінності між предметами.

8. Вміти скласти розповідь за картинкою або за серією картинок.

9. Знати основні геометричні фігури – коло, овал, прямокутник, трикутник, квадрат, вміти їх намалювати.

10. Запам’ятати 5-7 слів з 10 чітко названих.

11. Вміти розповісти напам’ять невеликий вірш

12. Вміти відповісти на питання: що буває раніше – обід чи вечеря, хто більший – корова або коза, у корови дитинча теля, а у коня …

13. Знати 10-12 основних кольорів.

14. Вміти намалювати фігуру людини з усіма основними частинами тіла.

15. Слухати казку і переказати ключові події.

16. Утримувати увагу на заданому виді діяльності 10 хв.

17. Розуміти що таке школа, чим там займаються і навіщо туди ходять.

18. Вміти визначати напрямок: вперед, назад, направо, наліво, вгору, вниз.

19. Уважно слухати і виконувати завдання, які пропонуються в усній формі;

20. Може самостійно виконувати необхідне завдання за зразком, який сприймається зором.

Фізіологічні показники:

1. Зміна не менше 5 молочних зубів на корінні.

2. Дістає рукою через верхівку до верхньої частини протилежного вуха (Філліпінський тест).

3. Якщо дитина стоїть боком проявляється прогин хребта в попереку.

4. Яскраво проявляються суглоби на пальцях і колінах.

5. Вміє кидати і ловити м’яч.

6. Вміє зав’язувати шнурки, застібати ґудзики, блискавки – це ознака розвитку дрібної моторики.

7. При рукостисканні – її великий палець вгорі.

8. Скачок в зрості.

9. Може повторити прості пальчикові ігри (наприклад, по столу переминати пальцями, зробити пальцями «перемога» і т. д.).

Шановні батьки, Вам буде також цікаво переглянути критерії готовності дитини до школи в Німеччині за цим посиланням.

35 запитань, на які повинен відповісти майбутній школяр чи школярка (російською).

У випадку виникнення запитань просимо звертатись безпосередньо в приймальню або за тел. 276-11-52

Кiлькiсть переглядiв: 3145

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.